Pytania i odpowiedzi

Tak. Wszystkie produkty marki BIONIGREE sprzedawane w niniejszym sklepie są oryginalne i wyprodukowane przez BIONIGREE Sp. z o.o.

Nie. Posiadanie konta uprawnia do otrzymywania indywidualnych i grupowych rabatów, dlatego jeżeli interesują Cię nasze produkty i planujesz ponawiać zamówienia, warto założyć konto – zwłaszcza, że jest bezpłatne.

Tak. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z numerem: 503-939-559. 

Tak zamówienie można edytować pod warunkiem iż nie sotało ono przekazane do realizacji.

Tak, pod warunkiem, ze nie zostało ono prekazane do realizacji. 

BIONIGREE Sp. z o.o.,

ul Solna 4/2,

59-500 Złotoryja

Nazwa banku: BZWBK

Numer konta: 93 1090 2529 0000 0001 3185 4690

W tytule należy podawać numer zamówienia ze sklepu www.bionigree.pl oraz imię i nazwisko osoby kupującej.

Nie. Koszt wysyłki jest jeden, niezależnie od liczby zakupionych przedmiotów.

Tak. Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym złożeniu i opłaceniu zamówienia. Nie ma możliwośći płatności za zamówienie gotówką przy odbiorze. Odbioru można dokonać po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, w siedzibie BIONIGREE Sp. z o.o., ul Solna 4/2, 59-500 Złotoryja.