1. Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?

Tak. Wszystkie produkty marki BIONIGREE sprzedawane w niniejszym sklepie są oryginalne i wyprodukowane przez BIONIGREE Sp. z o.o.

2. Czy muszę założyć konto w sklepie internetowym, żeby dokonać zakupu?

Nie. Posiadanie konta uprawnia do otrzymywania indywidualnych i grupowych rabatów, dlatego jeżeli interesują Cię nasze produkty i planujesz ponawiać zamówienia, warto założyć konto – zwłaszcza, że jest bezpłatne.

3. Czy można złożyć zamówienie przez telefon?

Tak. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z numerem: 503-939-559. 

4. Czy można edytować zamówienie?

Tak zamówienie można edytować pod warunkiem iż nie sotało ono przekazane do realizacji.

5. Czy można anulować zamówienie?

Tak, pod warunkiem, ze nie zostało ono prekazane do realizacji. 

6. Na jaki numer konta należy wpłacić pieniądze za zamówienie?

BIONIGREE Sp. z o.o.,

ul Solna 4/2,

59-500 Złotoryja

Nazwa banku: BZWBK

Numer konta: 93 1090 2529 0000 0001 3185 4690

W tytule należy podawać numer zamówienia ze sklepu www.bionigree.pl oraz imię i nazwisko osoby kupującej.

7. Czy za każdy zakupiony przedmiot trzeba płacić koszty wysyłki?

Nie. Koszt wysyłki jest jeden, niezależnie od liczby zakupionych przedmiotów.

8. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym złożeniu i opłaceniu zamówienia. Nie ma możliwośći płatności za zamówienie gotówką przy odbiorze. Odbioru można dokonać po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, w siedzibie BIONIGREE Sp. z o.o., ul Solna 4/2, 59-500 Złotoryja.