FAQ czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania ze sklepem internetowym producenta naturalnych kosmetyków marki BIONIGREE.

 

SPIS TREŚCI:

1. Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?

2. Czy muszę założyć konto w sklepie internetowym, żeby dokonać zakupu?

3. Czy można złożyć zamówienie przez telefon?

4. Czy można edytować zamówienie?

5. Czy można anulować zamówienie?

6. Na jaki numer konta mam wpłacić pieniądze za zamówienie?

7. Czy za każdy zakupiony przedmiot muszę płacić osobno?

8. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

9. Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

10. Czy możliwa jest wysyłka paczki za granicę?

 

1. Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?

Tak. Wszystkie produkty sprzedawane w niniejszym sklepie są oryginalne i wyprodukowane przez BIONIGREE Sp. z o.o.

2. Czy konieczne jest założenie konta w sklepie internetowym, żeby dokonać zakupu?

Tak. Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym należy zalogować się na swoje konto.

3. Czy można złożyć zamówienie przez telefon?

Tak. Aby dokonać zamówienia przez telefon należy skontaktować się z BOK pod numerem: 503 939 559 i mieć uprzednio przygotowane kody produktów.

4. Czy można edytować zamówienie?

Złożone zamówienie może edytować tylko konsultant z BOK sklepu pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze zrealizowane. Zmiany można dokonać poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy. Uprzednio należy przygotować numer zamówienia, którego dotyczą zmiany. Edytować można m.in.: adres wysyłki, zamówiony towar, numer telefonu, dane do faktury.

5. Czy można anulować zamówienie?

Tak, pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze zrealizowane. W tym celu należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo z BOK sklepu i podać numer zamówienia, które podlegać będzie anulacji.

6. Na jaki numer konta należy wpłacić pieniądze za zamówienie?

BIONIGREE Sp. z o.o., ul. Solna 4/2, 59-500 Złotoryja 

Nazwa banku: ...............................................................

W tytule należy podawać numer zamówienia ze sklepu www.bionigree.pl oraz imię i nazwisko osoby kupującej. 

7. Czy za każdy zakupiony przedmiot trzeba płacić osobno?

Nie. Koszt wysyłki jest jeden, niezależnie od sumy zakupionych przedmiotów.

8. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym złożeniu i opłaceniu zamówienia. Nie ma możliwośći płatności za zamówienie gotówką przy odbiorze. Odbioru można dokonać po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, w siedzibie BIONIGREE Sp. z o.o., ul. Solna 4/2, 59-500 Złotoryja.

9. Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

W celu sprawdzenia etapu realizacji zamówienia należy zalogować się na swoje konto i kliknąć przycisk "Historia i szczegóły zamówień".

10. Czy możliwa jest wysyłka paczki za granicę? 

Tak. W celu wyboru takiej opcji należy skontaktować się uprzednio z BOK sklepu pod adresem kontakt@bionigree.pl, podając informację nt. zamawianej liczby danych produktów dostępnych w sklepie oraz adresie wysyłki. W informacji zwrotnej konsultant przekaże informację o możliwości realizacji danego zamówienia oraz o kosztach z nim związanych.